Contact opnemen met de truck

In contact blijven

Via de berichtenfunctie kunt u altijd contact opnemen met de truck, ongeacht wie er op dat moment mee rijdt. Het kantoor en de chauffeurs communiceren via tekstberichten. Berichten die heel eenvoudig kunnen worden opgesteld en op het scherm in de truck worden weergegeven. De chauffeurs kunnen communiceren met een draadloos toetsenbord als de truck stilstaat. Zij kunnen de berichten lezen tijdens het rijden.

Naadloos te integreren in andere systemen

Integratie in andere systemen

De service Messaging wordt naadloos geïntegreerd met uw bestel- of factureringssystemen. Zo kan alle essentiële informatie op hetzelfde scherm worden behandeld. Dit zorgt voor een grotere algehele controle en maakt het gemakkelijker voor de chauffeur doordat zijn werkorders duidelijk op het scherm in de truck worden weergegeven.

Het scherm kan helpen om de stress te verminderen en de productiviteit te verhogen

De mogelijkheden van uw scherm

Het scherm in uw truck biedt veel meer mogelijkheden dan alleen het versturen en ontvangen van tekstberichten. Automatische meldingen over rij- en rusttijden, instructies voor chauffeurs en navigatie kunnen stress verminderen en de productiviteit van de chauffeur verhogen.

Belangrijkste voordelen

  • Met chauffeurs communiceren via tekstberichten in Dynafleet, sms of e-mail
  • Snelle berichten. Hierdoor is de chauffeur beter geïnformeerd om de juiste beslissingen te nemen
  • Kostenefficiënte communicatie met het gehele wagenpark
  • Bestemmingsberichten ontvangen voor het navigatiesysteem. Geschatte aankomsttijd voor de wagenparkbeheerder weergeven in Dynafleet
Vind de dichtstbijzijnde dealer

Breng de boodschap over

Uw lokale Volvo Trucks-dealer kan u helpen bij het opzetten van de service Messaging. Hij kan u tevens de vele verschillende schermopties en -functies in uw truck uitleggen.

Vind de dichtstbijzijnde dealer