Volvo Trucks

NEDERLAND

×

Proefrijden met de nieuwe Volvo FH16 zwaartransporttrekker?

Vraag vrijblijvend de nieuwe Volvo FH16-demo aan en laat u bijpraten over alle mogelijkheden.

Bij zwaar en speciaal transport draait alles om het benutten van alle mogelijkheden op het gebied van asconfiguraties, kruipversnellingen, chassis, pk's en koppel. Bent u op zoek naar een zwaartransporttrekker, maar wilt u hem eerst uitgebreid op de proef stellen? Vraag dan vrijblijvend de nieuwe Volvo FH16 zwaartransportdemo aan. Onze zwaartransportspecialisten nemen vervolgens z.s.m. contact met u op. Zij praten u volledig bij en laten u kennismaken met de mogelijkheden die Volvo’s zwaartransportoplossing u kan bieden.

Enkele voordelen van de Volvo FH16-demo:

✔️ I-Shift met ultralage kruipversnellingen

✔️ Volvo Dynamic Steering

✔️ Tot 750 pk en 3350 Nm koppel

✔️ Af-fabriek complete trekker met grote brandstoftank achter de cabine en gemonteerde zware koppelschotel met schuifframe

✔️ Asbelasting en tractieregeling

✔️ Digitale displays: met informatie over rijtijden, aslasten en navigatie

✔️ Downhill cruise control voor het rijden in heuvel- of bergachtig terrein

✔️ Adaptive Cruise Control (ACC) met Stop&Go

✔️ Robuust front met geïntegreerde trekhaak in het front

✔️ Af fabriek voorbereiding voor opbouw van afstandsbesturing Drimote

✔️ Uitstekend standaard zichtveld en volop mogelijkheden om zichtveld verder te vergroten met verschillende camerasystemen

✔️ Comfortabele en ruime cabine

✔️ Veilig afdalen met de strekrem

✔️ LED-koplampen met Adaptief Grootlicht

Uw aanvraag is 100% vrijblijvend. U kunt ook zelf contact opnemen met uw dichtstbijzijnde dealer.

Dankzij I-Shift met kruipversnellingen komen we onder alle omstandigheden weg, ook vanuit stilstand en met de zwaarste machines of kranen op de dieplader.
Wij wilden een zo compact mogelijke 8x4-trekker met 10-tons voorassen en Dynamic Steering. Volvo kon dat af fabriek leveren en dankzij de I-Shift met kruipversnellingen konden we kiezen voor assen zonder naafreductie. Door die combinatie hebben we heel veel kracht op lage snelheid en blijft het toerental mooi laag op kruissnelheid.
Voorheen werkten we met een dolly maar dat hoeft nu niet meer. Het resultaat is een meer wendbare en compacte combinatie, ook met zware lasten.