Het geeft rust als u weet dat u uw chauffeur snel en gemakkelijk kunt bereiken. Met de Messaging-service in Volvo Connect kunnen u en uw chauffeurs snel, gemakkelijk en kostenefficiënt communiceren. Chauffeurs kunnen berichten lezen op het secundaire display in de cabine of de tekst-naar-spraakfunctie gebruiken om naar de berichten te luisteren, terwijl zij zich op de weg blijven concentreren. Reageren is net zo eenvoudig als het kiezen van een snel antwoord of het typen op het touchscreen van het display. Voeg PDF-bestanden of afbeeldingen toe aan uw berichten en communiceer zoveel u wilt - er zijn geen limieten of roamingkosten.
Lees hieronder meer over Messaging. U kunt ook de Digital Service Store in Volvo Connect bezoeken of contact opnemen met uw dichtstbijzijnde dealer voor meer services en informatie.
Heeft u nog geen Volvo Connect?
De Messaging-service integreert naadloos met uw bestel- of factureringssystemen. Op deze manier kan alle essentiële informatie op hetzelfde scherm worden verwerkt. Dit zorgt voor een grotere algehele controle en maakt het gemakkelijker voor de chauffeur doordat de werkorders duidelijk op het scherm in de truck worden weergegeven.