Met het Volvo Uptime Care Contract krijgt u een geoptimaliseerd serviceplan op basis van uw daadwerkelijke voertuiggebruik. Door gebruik te maken van de ingebouwde connectiviteit, kunnen wij uw vrachtwagen monitoren om de juiste service op het juiste moment mogelijk te maken. Zo blijft uw vrachtwagen op de weg - en bedrijfsklaar.
Alle nieuwe Volvo-vrachtwagens worden geleverd met een persoonlijk onderhoudsschema dat is afgestemd op het specifieke gebruik en de toepassing. Zo bent u verzekerd van het juiste onderhoudsniveau. Met het Volvo Uptime Care Contract wordt het onderhoudsschema verbeterd door de connectiviteit van de vrachtwagen te gebruiken om het schema in realtime bij te werken. Zo wordt nauwkeurig onderhoud gegarandeerd en is de uptime maximaal.
Met de informatie op afstand vanuit het voertuig kunnen we het volledige werkplaatsbezoek vooraf plannen. Dit betekent dat wij contact met u opnemen om het servicebezoek in te plannen op een tijdstip dat u uitkomt. Vervolgens wijzen wij de juiste technicus toe, samen met de benodigde gereedschappen en apparatuur, en bestellen wij de onderdelen vooraf.
Het Volvo Uptime Care Contract voorziet in een Remote Service Message, waarmee de dealer op de hoogte wordt gebracht en een bericht op het instrumentenpaneel van de vrachtwagen wordt ingeschakeld wanneer er onderhoud nodig is. Hierdoor kunt u beter plannen en uw vrachtwagen in topconditie houden. Met de gegevens van het voertuig op afstand kunnen we het bezoek aan de werkplaats vooraf plannen, zodat de service op een geschikt tijdstip gepland wordt en het onderhoud efficiënt verloopt.
Kies een onderhoudscontract op maat voor uw vrachtwagen en uw bedrijf. Met onze tool vindt u de beste optie om het onderhoud te optimaliseren en de uptime te maximaliseren.